Tata Consultancy Services är ledande inom IT-tjänster, konsulttjänster och företagslösningar som ger konkreta resultat till den globala verksamheten som säkerställer en hög säkerhetsnivå. TCS erbjuder med säkerhet en konsultdriven och integrerad portfölj av IT, BPS, infrastruktur, teknik och uttalande. Detta levereras via deras unika Global Network Delivery ModelTM, vilket har blivit erkänt av marknaden som en av de bästa referensmodellerna inom mjukvaruutveckling. TCS ingår i Tata Group, Indiens största industrikonglomerat, som har över 353 000 anställda i 45 olika länder. Bolaget är noterat på BSE Limited och National Stock Exchange of India Limited. För mer information besök oss på www.tcs.com.

Om TCS Norden
Sedan 1991 har TCS investerat kontinuerligt på marknaden till gagn för sina kunder sedan etableringen i Norden. TCS har cirka 9 000 yrkesverksamma i Sverige, Finland, Norge, Danmark och över TCS Global Network Delivery Model ™ (GNDM ™) hos ledande nordiska företag.